Az MMSZ Sportmarketing Tagozata által idén első ízben megrendezett és kiosztott Sportmarketing Díj kiváló lehetőség arra, hogy a kommunikációs szakemberek már megvalósult hazai példákon keresztül megmutassák és megismerjék a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb kampányait és ezek üzleti jelentőségét.
Klubunk az első, azaz a A legértékesebb sportoló és sportcsapat (márkaérték) kategóriában győzött, ahol a Neticle egy saját módszertannal kutatta le a zsűri által összeállított 50-es listát, melynek során vizsgálták adott sportoló/sportcsapat online és közösségi média térben történő megjelenéseinek, említéseinek gyakoriságát azaz a márka média értékét. Az említések attitűdjét, az emberek viszonyulását a sportolói márkához, a márka attitűdöt illetve a követői bázis nagyságát, a sportoló által elérhető emberek sokaságát, a márka elérését. Ezen tulajdonságokat pontozva és súlyozva alakult ki a top 10-es lista. A márkaérték alapján összeállt top 10-es listákról, ami mindkét kategóriában izgalmas sorrendet mutat, hamarosan egy rövid elemzés kíséretében teszi a tagozat a sajtó és a nyilvánosság számára is elérhetővé.
A díjat, a Veszprém Handball Team Zrt. nevében Dr. Csík Zoltán vezérigazgató, és Lékai Máté a Telekom Veszprém csapatkapitánya vette át.
Csapatunk ezen kívül több kategóriában is érintett volt, amelyek szép eredményeket értek el. A legjobb integrált sportmarketing együttműködés bronz fokozatát vehette át névadó partnerünk a Telekom, csapatunkkal való hosszantartó szponzoráció címén, illetve szintén bronz fokozatot kapott a SEYU Solutions Kft. szintén ebben a kategóriában. A leginnovatívabb sportmarketing együttműködés kategóriában bronz elismerést kapott a Telekom megbízásából, a Progressive reklámügynökség, amely az Arénában működő SpeedRadar üzemeltetője. A legjobb sport szponzoráció keretében, csapatszinten, újabb bronz elismerést kapott a Telekom, a veszprémi kézilabda hosszútávú támogatásáért.
A zsűri elnöke Németh Ottó, a Henkel üzletágvezetője, míg a zsűriben megtalálható András Krisztina, a BCE tanszékvezető-egyetemi docense, Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség Elnöke, Simon Krisztián a StartUP! Magazin főszerkesztője, Rózsa Iván, a Nemzetközi sportpályázatokért felelős kommunikációs igazgató, Major Balázs, az MMSZ Sportmarketing Tagozatának alelnöke, Szuper Levente, a Vasas Sport Club jégkorong szakosztály-igazgatója, Diego Sanchez, a La Liga Global Partnerships Sales Managere, Talmácsi Gábor, a Talmácsi Group elnöke, Dion András, a Szerencsejáték Zrt., Marketing és Kommunikációs Igazgatóság Sportmarketingért felelős osztályvezetője, illetve Csurgó Balázs, a Havas Creative CEO-ja.
A nyertesek teljes listája itt tekinthető meg:
Az esemény galériája pedig itt érhető el: